A közmédia esetében minden hatalmas nyilvánosságot kap, aminek bármilyen negatív felhangot lehet kerekíteni, amikor viszont mi vagyunk büszkék az eredményeinkre… na, azt nem szokták szeretni.

De mi ettől függetlenül büszkék vagyunk  pl. az online adatainkra: a teljes portfólió tavalyhoz képest úgyszólván duplázott, az előző hónaphoz képest pedig tartotta magát, közel 1.3 millió valódi látogatót vonzott.

A hirado.hu továbbra is tartja 800 ezres havi átlagát, a médiaklikk.hu 400 ezer felett teljesített, míg az M4 Sport - az átállás ellenére is - 200 valódi felhasználót ért el. Büszkék vagyunk a petofilive.hu-ra is, ugyanis 260 ezernél is több látogatót vonzott, ami 20%-kal jobb, mint korábbi, saját rekordjai.

 

 

Megéri a helyzetet “portfólió szinten” is elemzeni, és az adatokat összevetni mások eredményeivel. Itt még érdekesebb dolgokat találunk. A versenyben mögöttünk “kullogó” RTL portfólió 737 ezer RU-t hozott, aminek legnagyobb része csak az rtl.hu oldal, amely - a mi analógiánkkal élve - olyan, mintha a Híradó, a Petőfi Live, Dal, stb. oldalak egyben szerepelnének. Még így is látható, hogy tehát a teljes RTL portfóliót egyedül is képes volt megverni a hirado.hu.

 

A TV2 csatornakövető portálja a tv2.hu 295 ezer felhasználóhoz jutott el márciusban, vagyis mi ennél 40%-kal jobbak vagyunk. Ha azonban a “híres” portálokat hasonlítjuk össze, akkor a hirado.hu 800 ezres értékétől messze elmarad a tenyek.hu 332 ezres látogatottsága.

 

Ami még érdekes lehet számunkra, az az mno.hu (a Hír TV-vel együtt) 688 ezer látogatója, illetve az atv.hu, amely szintén csatornakövető- és hírportál egyben, az ő elérésük 724 ezer fő volt.

 

(A félreértések elkerülése végett: az alábbi ábrában azért jelöltük külön a teljes portfóliónkat, és a hirado.hu-t is, mert a többi versenytárs a saját “csomagját” egyetlen honlapba sűrítve tálalja, de még így sem voltak képesek olyan elérést produkálni, mint a mi csomagunk egyetlen tagja.)