Augusztus hónapban is kiemelkedően sokan, 848 596 valódi felhasználó kereste fel online portfolióját a Digitális Közönségmérési Tanács augusztus havi OLA adatai alapján.

 

A dkt.hu oldalról publikus információként is elérhető látogatottsági statisztika alapján a magyar közmédia internetes portfoliója a korábbi hónapok 700-800 ezres RU adatait követően 2015. júliusában 917 316 valódi felhasználót ért el, az átlaghoz képest javuló tendencia a nyári szabadságolások csúcsszezonjában, augusztusban sem hagyott alább, hiszen a teljes portfolió 848 596 felhasználóhoz jutott el. 

 

Az oldalankénti rangsorban a hirado.hu oldalt 532 ezren keresték fel, a mediaklikk.hu-t 242 ezren – ami közel tíz százalékkal jobb, mint az eddigi hónapok átlaga - a telesport.hu-t 156 ezren, míg a petofilive.hu a korábbi 50-60 ezer valódi felhasználószámát közel a felével növelni tudta, így már 91 ezer RU-t ért el 2015. augusztusában.

 

Bár még csak alig néhány nap telt el szeptemberből, de már ezek adataiból is látszik, hogy a látogatottság-növekedés nem állt meg, hiszen például szeptember 3-án a DKT szerint 250 ezer felett volt a napi egyedi látogatószáma a közmédia portfoliójának. A hirado.hu pedig először lépte át a 200 ezres határt (200 388 RU), ezzel az oldalak rangsorában a 15. helyet foglalta el. Itt egyébként hónapról-hónapra egyre feljebb tornázza magát a Híradó.hu, hiszen a korábbi 30. hely környékéről a nyár folyamán előbb a 20-25. hely környékén stabilizálta pozícióját, majd az utóbbi hetekben pedig többször került a TOP20-ba.