Sok cikk jelent meg sok hozzáértőnek köszönhetően, ami mind arról szólt, hogy a közmédia rendszere összeomlik, és hogy többek között nem fognak áttalálni a Duna TV-re azok a nézők, akik eddig az M1-en követték nyomon az egyes műsorokat. Próbáltunk érvelni mi is, hogy talán nem szabadna jósolni, talán nem kellene predesztinálni. Úgy tűnik, hogy a kedves állítóknak nem jött be a jóslatuk, hiszen az első napon kiderült, hogy a nézők képességeit becsmérlőknek nem volt igazuk. Ugyanis mindenki megtalálta a Duna TV nyomógombját a távirányítóján. A Duna TV több műsorával is 10 % körüli közönségarányt szakított ki magának. Ilyen volt a Magyarország, szeretlek!, a felnőtt népesség körében a Kossuthkifli és a Forma1 is. Fontos megjegyezni, hogy egy produkció kivételével mindegyik eddig az M1-en volt látható, és lám a nemzeti főadón is megnézték, és kíváncsiak voltak ezekre az adásokra. A Magyarország, szeretlek! című műsor 1 millió 70 ezer nézőt ért el, a most debütáló Kossuthkifli 974 ezret. A Forma1 élő közvetítésébe, ami reggel 5.30-tól indult pedig, 819 ezren kapcsoltak bele. A motorsport csúcsának ismétlésére is több mint 900 ezren voltak kíváncsiak. Még egy száraz adatot szeretnénk közölni, ami a Kossuthkiflivel kapcsolatban szívmelengető számunkra. A vasárnap este 9-kor első résszel beköszönő kosztümös sorozatot több mint 400 ezren nézték végig, és egy nagyszerű hír a végére: a magyar filmek létjogosultságát, és az azokra való igényeket jól bizonyítják a március 15-én mért adatok, hiszen A kőszívű ember fiaira és a Szegény gazdagokra is szép számban, külön-külön  350 ezren voltak teljes egészében kíváncsiak. Mindezek forrása a Nielsen Közönségmérés volt. Hajrá Duna TV, hajrá közmédia!