A közmédia televíziós csatornáin több mint félszáz műsorban foglalkoztak a házasság témájával családi, egyházi, női és nemzetiségi magazinokban, de szó esett erről a Petőfi TV-ben, valamint az egyik legnépszerűbb hazai szórakoztató műsorban, a Magyarország, szeretlek! vasárnapi adásában is.

A Duna TV magazinjában, a Család-barátban minden hétköznap délelőtt a házasság és az arra való felkészülés volt a téma, ezen a héten ezt a műsort átlagosan 115 ezren nézték, míg a Duna World csatornán ezek ismétléseit a délutáni, illetve az éjszakai órákban alkalmanként átlagosan 25 ezren. Csak ez a műsor az ismétlésekkel együtt több mint 18 óra adásidővel kapcsolódott az alkalomhoz.

Az M1 aktuális csatorna Család és otthon magazinja az aktuális héten és az azt megelőző vasárnap foglalkozott a házassággal, ezeken a napokon a délelőtti és délutáni adások átlagos nézettsége 80 ezer fő volt.

A Duna TV-n a kedd délutáni Ridikül a hosszú házasság titkával foglalkozott, ennek a műsornak 288 ezres volt a nézettsége, míg a Duna TV-n a vasárnap esti Magyarország, szeretlek! játékosai szerelmes házaspárok voltak, ennek a műsornak 495 ezres volt a nézettsége.

Összességében a közmédia televíziós csatornáin a házasság hetével, valamint a házasság értékeivel foglalkozó műsorok az ismétlésekkel együtt közel 40 órában, és milliós össznézettséggel kerültek adásba.

A nézettségi adatok forrása: Nielsen Közönségmérés