A levélíró “újságíró” “kolléga” így ír (változtatás nélkül másoljuk ide):


Tisztelt MTVA Sajtó,

a csatolt január 19-i MTI fotón André Goodfriend, az USA ideiglenes budapesti ügyvivője, Colleen Bell, az USA új budapesti nagykövete, valamint Magyar Levente külügyi államtitkár látható.

Az előttük lévő asztalon mintegy 10 csomag Detki márkájú keksz, illetve közöttük további 10 Detki édesség látható, szépen elrendezve, a márkajelzést kifelé fordítva. Korábban más MTI-fotókon is tetten érhető volt ez a márka, mint kihelyezett édesség. A Médiatanács szakvéleményéhez csak hosszabb idő után juthatnák hozzá, ezért előbb inkább az Önök véleményét kérdezném:

1. Miért nem takarták ki a kekszek, édességek márkajelzését?

2. Miért helyeztek el indokolatlanul sok ilyen terméket az asztalon?

3. Miért csak Detki kekszeket raktak ki, más márkájúakat miért nem?

2. Önök az eljárásuk nem minősül bujtatott reklámnak?


Tessék lenyugodni, hagyunk időt, nem (csak) a kérdések sorszámozásával van baj, addig meg lehet nézni a fotót. :)

Először azt gondoltuk, hogy érdemes lenne ironizálni egy kicsit, görbe tükröt tartani a “kollgának”, de végül arra jutottunk, semmi értelme. Itt akkora a baj, akkora az űr a zűr, hogy pacekba kell magyarázni, hogy mindenki megértse.