Koncz Zsuzsa a magyar kultúra része lett, melynek ápolása és közvetítése a magyar közmédia rendszerének is alapvető hitvallása. Éppen ezért tegnap, ma, holnap is lesz Koncz Zsuzsa a közmédiában. Ahogy a cím is mutatja, és ahogy erre az odafigyelők is emlékezhetnek számtalan alkalommal tűzték műsorukra a művésznő zenéit, a köztelevíziók és közrádiók.


 

Többek között a Kívánságkosár című műsor mondhatni állandó szereplője, hiszen heti rendszerességgel jelenik meg benne valamelyik műve. Az adatok is ezt bizonyítják! Ez évben csak az említett műsorban 51 alkalommal hallhattuk Őt. Az esetleges félreértések elkerülése végett, mielőtt még azt hinnénk, hogy viszont tegnap, ma, holnap nem mennek más kiváló alkotók alkotásai a közmédiában, hát ez sem igaz. Ugyan egyszer azt mondta, hogy cenzúra volt, másszor pedig azt, hogy talán cenzúra is lehetett volna, harmadszor pedig hűlt helye sem volt a cenzúrázós szövegnek. Egyszer ugyan volt, hogy kimaradt egy anyagból. Bár a közmédia még mindig egyetért a szerkesztői szabadsággal, ebben az esetben mégsem mi alkalmaztuk, hanem maga a Művésznő, aki átadta az MTVA-nak a koncertjéből általa látni kívánt zenék felsorolását, tehát nem a közmédia döntötte el, hogy a magyar könnyűzenei kultúra másik kiemelkedő alakja szerepeljen-e vagy sem. Jogos lehet az a kérdés, hogy miért is dobna el a közmédia magától nézőket, hiszen a commentelők is tudják, hogy ha valakit, valakiket, akkor őket megnézik, meghallgatják mindig. A fentiekből kiválóan látszódik, hogy a közmédia nem most „kapta föl” Koncz Zsuzsát vagy akár pályatársait, hanem tegnap elismerte, ma tiszteli, holnap megbecsüli Koncz Zsuzsa és pályatársai munkásságát.