A közmédiát persze nem csak A Dal húzza online, hisz a hirado.hu látogatottsága is folyamatosan emelkedett januárban, a múlt héten napi átlagban a teljes portfoliót 180 ezren, ezen belül csak a Híradót pedig 130 ezren keresték fel.


 

Szombaton a közmédia online portfoliója a Medián Webaudit adatai alapján 198 ezer, vasárnap pedig 203 ezer egyedi látogatót vonzott, amellyel ismét megelőzte a többi televíziós online portfoliót.

Ebből A Dal 2015 oldalát az adásnapon 37 ezren, vasárnap pedig 21 ezren látogatták.  Kiemelkedő látogatottságot hozott a Médiaklikk.hu, ahol A Dal 2015, valamint a Dal+ teljes adásai is visszanézhetőek.

Az applikációt csak az adás ideje alatt mintegy 12 ezren használták kedvenceik pontozására, a továbbjutókra való szavazásra, illetve az adás élőben való követésére, a produkciók visszanézésére.

A közmédia online portfoliója az egész elmúlt hét során is kiemelkedően teljesített, már napi 182 ezer egyedi látogatót ér el, ezen belül a portfolió leglátogatottabb portálja, a hirado.hu pedig átlagosan 131 ezer egyedi látogatót vonzott naponta.

A „konkurenciával” való összevetésben, a piacvezető kereskedelmi televízió alig több mint a felét (RTL Klub: 101 ezer egyedi felhasználó), a TV2 pedig a harmadát (65 ezer UV) produkálta a január 26. – február 1. közötti héten.

A második leglátogatottabb televíziós portál, az ATV is napi 50 ezerrel kevesebb (130 ezer) egyedi látogatót vonzott átlagosan naponta a Medián Webaudit publikus adatai alapján.