A nyári hónapokban általános tendenciának tekinthető, hogy az online felületeken csökken a látogatottság, sokkal inkább a vízparton szörfölnek a felhasználók, mintsem az interneten. Ezért is örömteli tény, hogy a közmédia internetes portfoliója minden idők legjobb eredményét érte el július hónapban, a Digitális Közönségmérési Tanács  (dkt) adatai alapján. A statisztikák szerint 917 316 valódi felhasználó kereste fel a közmédia különböző online felületeit, ez legalább százezres növekedést jelent az elmúlt hónapokhoz képest.  Habár az MTVA számára a közfeladat ellátása és a köz szolgálata háttérbe szorítja a nézettségi és elérési adatokat,  mégis örömteli tény számunkra, hogy a közmédia online felületei voltak a legnépszerűbbek az audiovizuális tartalmat szolgáltató portfoliók között.

A nemrég megújuló hirado.hu oldalra 582 ezer felhasználó kattintott, a telesport.hu felületét 225 ezren keresték fel, a Médiaklikk szolgáltatásait 224 ezren vették igénybe, míg a Petőfi Live oldalát 64 ezren nyitották meg. A magyar közmédia internetes portfolióján belül az M4 Sport csatorna indulásával egy időben a telesport.hu portál is megújult, a kiugró eredmények a sporttartalmak iránt megnövekedett érdeklődésnek is, illetve a május végén tartalmi - és arculati változtatáson átesett hirado.hu látogatottságának folyamatos emelkedésének is köszönhető.