A júliusi kimutatásban a közmédia égisze alá tartozó hirado.hu portál az eddigi legjobb eredményét érte el, hiszen egyik írásával az előkelő negyedik helyre ugrott fel. A „Száz sérült baba közül nyolcvanon segít Dévényi Anna módszere” című írás kapcsán összesen 19 669 interakció történt a Facebookon, azaz  ennyien lájkolták, osztották meg, vagy szóltak hozzá a cikkhez a legnagyobb közösségi portálon.

A közmédia internetes felületeinek előretörése a kreativ.hu szerkesztőinek elismerését is kiváltotta, hiszen írásukban így fogalmaznak: „A közmédia hirado.hu-ja, a Petőfilive-val és a bulvárosabb címekkel, anyagokkal pedig jön fel, így egyik anyaguk júliusban már a negyedik legjobban futó cikk volt a közösségi médiában.”

Habár az MTVA számára a közfeladat ellátása és a köz szolgálata háttérbe szorítja a nézettségi és elérési adatokat, ennek ellenére természetesen örömteli tény tapasztalni az egyre jobb eredményeket.  Az internetes portfoliónkkal kapcsolatos statisztikákról már korábban beszámoltunk egy másik írásunkban.