Pénteken, március 25-én 16 órakor vetítettük a Dunán a Tappancs, a mesterdetektív című német filmsorozatot, melyet 238 ezer fő nézett, ezzel saját sávjában a második helyen végzett.

Szombat délután a közmédia egyik kedvenc műsora a Gasztroanyal került terítékre, ebben az esetben - bár rendre a csatorna átlag felett teljesít - még szebb számokat produkált: első helyen végzett 340  ezer fővel, ami 29 ezerrel több, mint a  második helyezett RTL Klub, és 105 ezerrel (!) több, mint a harmadik TV2.

Említsük meg a Magyarország-Horvátország felkészülési labdarúgó mérkőzést, melyet - mint minden meccset - hatalmas érdeklődés kísért, és ez a számokban is megmutatkozik: a nézettség 584 ezer fő volt, közönségaránya a teljes népesség körében 15.1 százalék.

 

Vasárnap este a Magyarország, Szeretlek! c. produkció lett kifejezetten szerethető, ugyanis a második helyen végzett a nézettségi versenyben 532 ezer fővel, a közönségarány itt 12.5 százelék.

 

 

 

 

Húsvét hétfőn, vagyis március 28-án délután Tappancs, a mesterdetektív ismét tarolt a saját sávjában (307 ezer néző), miközben a TV2-t 254 ezren, az RTL Klubot pedig mindössze 217 ezren nézték.

Emellett persze büszkék vagyunk a - címben is jelzett, esti - dobogós helyünkre is. Az alpesi őrjáratot közel félmillió néző választotta, és ezzel saját sávjában a második helyen végzett.

 

(Forrás: Nielsen Közönségmérés)